Sunday, August 15, 2010

T.W.I.N




nak kembar jugak
muke same jer, kalu pergi pasar malan mesti orang usha lame sikit hahahaha
kalau dalam kelas mesti cekgu konpius mane satu nih

nak belajar rajin2 kat umah leh wat study group seawal tadika lgi, mesti result gempak kan
hahahahha~
baju raye leh jadi 2 pasang sebab baju ko baju aku, baju aku baju ko (^_^)
bye 1 free 1 hahaha ...
kalu dapat masuk universiti same nak dok 1 bilik, rumet sejati
tidur 1 katil peluk2 wahwahwah

balik u tak payah bwak beg banyak2 debab kite kan kembar, kongsi aje beg
tapi duit belanjer leh mintak double
kalau poksu hangin leh sepak terajang, we share the feeling bro
kalau sedih nak nangis pon tak malu, cubit peha kiri peha kanan terasa kan....
we share the life we share the joy (^_^) (^_^)


p/s takde adik pon xpe, poksu bersyukur SALAM RAMADHAN (^_^)
borang permohonan kembar boleh didapati di pejabat pos berdekatan.


4 kata orang:

[loveyourlife]
August 15, 2010 at 6:57 PM

ape yg kembarnye? haha both pic kau kan? laen la kau ltk ;pic aku sblh kau n kite nmpk serupe, then bolehlah kau kate kembar :PP

poksudaus
August 15, 2010 at 8:59 PM

tiqah oi itu kembar aku. saje aku xnak revealed sampai sekarang
hahahah (^_^)

hensem kan, macam aku gak
hahahah
ahahha

senandung semalam
August 15, 2010 at 10:34 PM

ikut situation jgak la...
ade mse rse nk tp ade mse nye jgak xnak..
hehhehehee..

poksudaus
August 15, 2010 at 11:20 PM

cik kembang semangkuk : btol2 lagipon buka sume twin ok kan
akak posku pon dah xlarat nak layan
hahaha

selamat berpose ek