Tuesday, February 15, 2011

When u blurr @_@


Blur ni kadang-kadang best jugak
yelah maybe dah almost 23 jam korang focus, nak jugak time untuk blurrrrr
then korang buat ape??

kalau aku-lah~
  • Mengadap aje laptop, tak buat ape2, duduk diam2 tengok desktop wallpaper: Wooyoung 2PM (^_^)
  • Jeling2 buku kat tepi tu, kalau rase kene kemas, kemaslah kalau tak tengok aje. Jangan buat ape2 ok
  • Bukak folder Music, tengok playlist mane yang dah lame tak bukak: semua tak best tapi itu aje yg ade hahahahahha (^_^)
  • Bukak TweetDeck: Updatelah ape yang patut, meroyan pon takpe
  • Rase lapar tak? Cari dalam laci ade tak ape2 yang boleh kunyah. Biasenye kalau dah start kunyah, habislah memang nak selongkar bagi habis hahah
  • Tengok rumet, die buat ape? Cari inspirasi hahaha
  • Nak bukak FB? Dah bosan~
Time2 macam nilah hormon mengemas datang mencurah2. Itu aku nak basuh, langsir aku nak dobi, comforter nak masuk mesin. Pinggan mangkuk kat sink pon nak sental~
Kadang2 bagus tapi kadang2 aku sendiri pon annoying perangan sendiri~
Kalau kat rumah mesti dah kene sound ngn tentera2!

Ok sekarang tgh blurr
Itulah tido lagi lepas asar~

Cadangan
  • Boleh pg joging tak kire mase dan waktu
  • Boleh juga pg ziarah menziarahi sesama rakan dan teman
  • Stalk orang kat Facebook pon boleh
  • Tegangkan cadar amatlah digalakkan
  • Lagi bagus buatkan note untuk lecture esok kalau rajin teramat
  • Jalan2 amik angin sambil tu buatlah amal jariah kutip sampah
Dah stree? Pulanglah ~

p/s aku jadi pengusaha kerepek arini (^_^)

0 kata orang: