Friday, February 13, 2009

selamat tinggal sahabatku~


salam kesedihan~

post ni khas buat Syed Mazuan bin Syed Muhammad, sahabat poksu....
esok 14 Feb 2009, 10.00 am dia dah nak fly ke Australia, buat degree kat sane, Biotech....
kalau poksu tak silap U of Melbourne @ Quensland~

nanti dah takde orang nak melawat poksu kat rumah.....poksu xramai kawan...

raya plak takde orang nak bawak poksu raye naik moto.....dulu leh pg pasar malam sesame....

takpe, rezeki dia kat tempat orang.......

syed,
Ya Allah, kau permudahkan urusan sahabatku,
Kau kuatkan imannya,
Kau lindungi dia dari fitnah dunia,
Kau lindungi dari bencana dan malapetaka,
Kau makbulkan doanya,
Kau terangkan hatinya,
Kau selamatkan perjalanannya, pergi dan balik,
Kalau dia lemah, Kau tabahkan dia,
Kau dekatkan apa yg jauh baginya,
Kau cukupkan apa yg kurang baginya,

jage diri.......kalau ade rezeki, umur panjang, kite jumpe lagi.....
aku tak sampai hati nak call ko, nt aku plak yg lebih2 nangis.........
dulu igt nak study kat Australia sesame tapi aku plak takde rezeki....ko plak yang sambung impian aku....

selamat jalan, sahabatku.........

2 kata orang:

Kuri Kuri
February 13, 2009 at 11:21 PM

x pe poksu...
kte kan kawan...sp kate poksu x rmi kwn..hahaha

bestnyer biotech!!
dlu pernah tringin nak amek course tuh

poksudaus
February 18, 2009 at 12:48 PM

aha....
best
hahhaha~
kwan kene ar belanjer aku
huhuh~