Thursday, February 5, 2009

kekeKELUluluHan~ monolog


salam monolog~
dari kita bangun tidur, mesti ada monolog....manusia memang suka bermonolog dalaman~

" Hish, napelah kelas kol 8 arini?"

" E...mamat depan ni jalan terkemut-kemut. Aku dah lambat ni!"

"Ape pandang2! aku senior korang tau! Dasar freshie xmengenang budi!!! huh~"

"Budak baru ni, wat muke pelik plak!"

"Mane lecturer nih?! Nak masuk ke taknak?! Panas~"

"Amboi! sedapnyer die pijak kaki aku!!!!"

"Makcik ni, amik ikan jer pon RM4.50!!!!"

"Bile elaun nak masuk ni~?"

"Ape die ajar tuh?! Tensen tol~"

"'Akak'! ini tangge, bukan escalatoor! cepat sket bolye x!!!"

"Wifi ni! aku tampar kang!!! Degil nape, dah login tu, login jer ar!"

"Nasib baik ko besar, kalu x aku dah hamun td!!!"

* Semua monolog diatas rekaan semata-mata. Takde kemna-mengena dengan sesiapa pun. Kalau ade pun, KEBETULANLAN JER!!!!
daripada cakap kuat2, monolog jadi pilihan. Terpulang~
hehehehe~(monolog)




4 kata orang:

Anonymous said...
February 5, 2009 at 4:50 PM

lor..
buat aku terkejut badak je..
ingat kan ko yang berani berkata2 sedemikian..
hahaha..
ko nih ada sifat empathy..^.^

poksudaus
February 5, 2009 at 4:56 PM

huhuh~
empathy?
homeopati ker?
huhuh~
ko igt aku berani?!!!

Anonymous said...
February 5, 2009 at 8:58 PM

hahha...
ap ko pk psl ak ah??
nk kne nie

poksudaus
February 6, 2009 at 7:06 AM

bak kate fanis, aku empathy kat ko ameeen oi~
sian ko~
huuhhu~