Tuesday, May 26, 2009

ditag jejaka bajet kacak~


1-Copy Award Diatas Untuk Diletakkan Di Blog Anda.

2- Nyatakan 5 Fakta Menarik Tentang Si Pemberi Award Ini.

1) dialah jejaka kacak yg pernah bertakhta dihatiku~euww!!!
2) 2 kali dah die tag aku tapi malas nak layan (tiru tiqah)~
3) die pernah bg komen panas kat aku~
4) classmate form 3, wat aku sakit jiwe~
5) gembire aku tgk die sekarang bahagie :D


3- Setiap Blogger Mestilah Menyatakan 10 Fakta Atau Hobi Diri Sendiri.

1) birthday 9 July....igt!!! (tiru tiqah....again)
2) tgh final exam nih...haish~ masih di tag~
3) suke kucing yg comel jer..hehehe~ memilih
4) xsuke bising2 kat bilik~
5) suke warne biru.....
6) macam fokus dalam lecture tapi berangan jer~
7) mengidam chess cake~
8) kerap kali diganggu gay!!! euww~
9) aku anak bongsu...akak aku ramai~( tiru tiqah...again n again)
10)nampak aku tensen, jgn kacau ek! nak kene!!!?
11) aku nak tambah lagi
12) tenet selalu wat aku masuk wad sait jiwe~
13) sekarang aku kat wad sakit jiwe!!!

4- Anda Perlu Memilih 10 Penerima Award Seterusnya Dan Describe Tentang Mereka

1) paroy? haha. sngal. xkan nk tag dy blek;p tp klo nk bwat lg, dipersilakan. haha.(copy paste dr tiqah...pemalas~)
2) nasrul haq...
3) tiqah...ko buat lagi aku xpuas hati!!!
4) hiqmah....baik ko wat!!!
5) deena~ hai deena :D
6) fanis....awatnya cek~
7) wan~ lolz
8) _fill in the blank_
9) _fill in the blank_
10) _fill in the blank_

pemalas~

" sekali kenal, aku igt, aku teringat, aku pk korang ingat aku lgi x? dulu same2 sekarang dah lain2...aku still ingat~"



5 kata orang:

nascaramello
May 26, 2009 at 5:51 PM

komen untuk fakta no 8:
sian ko.:)

poksudaus
May 26, 2009 at 8:19 PM

nas>>
nak wat cemane
di pon manusie
lupekan lupekan
heheheh

Mukhariz
May 26, 2009 at 8:43 PM

hehe.. jejaka kacak??! terharu sebentar di stu sambil memegang buku nota utk study...
:P

[loveyourlife]
May 27, 2009 at 8:04 AM

dah2 paroy..haha
ske plak dy;p

poksudaus
May 27, 2009 at 11:16 AM

hahaha
tol tiqah
goodluck korang sume
:D