Monday, January 25, 2010

Mood swing dek kerana selipar jamban


Mood mase tengah menaip post ni, agak ok sebab baru pekena muffin sedap nak gile!
Tapi baru tadi mood telah berhayun-hayun sebab ape, sebab time aku nak pergi tandas sangat-sangat, ade orang amik pakai selipar jamban aku. haish~
Terbantut niat aku kejap, tapi tak boleg tahan lame ar. hehehehehhe

Cerita pasal kes selipar jamban dipinjam sebentar ni bukan cerita zaman batu. Kalau sape yang pernah dok asrama, cuba tanye dieorang, "berape banyak selipar jamban ko dr form1 sampai form3?"
For sure lupe, sebab sume jadi mangse selipar kene amik berkali-kali sampai kene beli selipar baru. Stress!!!!!
Aku pernah mencarut sumpah seranah sape yang amik selipar aku dulu mase time dok kat asrama. Aku tak paham nape orang suke pakai selipar orang lain. Jangan cakap tak mampu!
Masalahnyer yang suke amik selipar orang nih anak orang-orang kaye sume. Jam tangan besar peha, selipar jamban pon takde. Sampai kene sorok atas atap, celah pokok puding. Aku dah siap wat trade mark aku sendir kat selipar tuh klonon nak tanda bahawa itu selipar aku tapi sume yang amik seliapr orang tuh tak paham bahase!

Ade 1 mase aku tengok ngan mate kepale aku sendiri budak tu kuar masjid tup tup...sauk selipar aku macam tuh selipar die aje!!!!!

HOI, MACAM KENAI SELIPAR TUH??????

lain kali jangan wat macam tuh!


4 kata orang:

[loveyourlife]
January 26, 2010 at 8:32 AM

saba ye pok! heheee..aku dlu pun salu gk ilang slipar tyme kt skola..hohoo

poksudaus
January 26, 2010 at 5:12 PM

xpe2 aku paham~
sob sob~

nascaramello
January 28, 2010 at 1:58 AM

aku masa form 1 je dah 7 pasang selipar aku beli. oh, that doesn't count till f3.

poksudaus
January 28, 2010 at 6:10 PM

betol sangat tu nas oi
bleh wat koleksi :D