Monday, June 15, 2009

dulu lain sekarang lain

dulu......malas nak makan
sekarang......."mak nak makan!!!"

dulu....tak nak buat jahat, janji!
sekarang.....ade aku kesah!

dulu....ambiklah, aku xkesah, kite kan kawan
sekarang......suke hati jer ambik aku punye kan!

dulu....jom wat keje sekolah!!! chayok2
sekarang....tulun, aku xreti sgt nih, pinajm ko punye, ko dapat pahale!

dulu...i suke kat u..
sekarang....xpelah, aku dah suke kat orang lain. mekasih jelah

dulu...firdaus
sekarang...poksu aka firdaus

dulu...... songkok
sekarang.....highlight+rebonding

dulu lain
sekarang lain


6 kata orang:

Kuri Kuri
June 16, 2009 at 12:40 AM

kau rebond n highlight rambut?
wah new style nmpk?

LyanaHamka
June 16, 2009 at 11:06 AM

poksu.
nape bagitau orang ko hilight rambut nih?
haish.
haha.

kusu
June 16, 2009 at 12:52 PM

sejak bila poksu pandai rebonding ni..

deena
June 16, 2009 at 11:57 PM

bapak aa.highlight kaler apa?hijo ke kuning?

poksu said...
June 20, 2009 at 1:02 PM

mane leh highlight2 nih
orang nak pg ste weyh
hehehe

firdausmuhammad said...
July 13, 2009 at 12:22 PM

dulu lain, sekarang lain,,
semue berubah,,
tapi bagus berubah ke arah yg positif,,
tapi still OK kalau dulu dulu same, sekarang still same,,
yg tak bagusnye,,
dulu lain, sekarang lain,,
berubah jugak,,
tapi ke arah yg kite sendiri tak dapat ramalkan,,
em tu yg harus kite risaukan.. :)