Monday, November 23, 2009

aduh tersentap....


Aduh tersentap soalan exam tadi.....sentap habis
Pengawas exam pon sentap aku dengan jalan sambail mengheret kasut. Aduh tersentap!!!
Perut aku pon menyentap kelaparan...nak bayar duit makan pon sekali lagi tersentap "5 henget ye dik, petai banyak tuh, petai mahal sekarang nih..tak takut mulut berbau kerrr??? "
Aduh tersentap. Makcik tuh mmg saje menyentap aku ngan member aku, Imran. Die sentap kiteorang, kiteorang ape lagi sentap die, dalam hati jer ar~~~

Oleh itu, Petai itu sayuran yang mahal, jangan samekan dengan tauge ye kawan-kawan!!!!!!

aduh aduh!!!! sentap disana-sini~




5 kata orang:

hans
November 23, 2009 at 10:43 PM

hahahah
kecoh jer makcik tu
cakap dekat dia lain kali
"Kalau takut mulut saya busuk,asal makcik jual?"
haha

[loveyourlife]
November 24, 2009 at 12:32 AM

xpnah mkn petai! XD

poksudaus
November 24, 2009 at 12:00 PM

hans>> makcik tuh mmg
haish
padahal yg banyak nyer ikan bilik jer
pandai jer cakap petai yg banyak...

tiqah>> sedap lagipon sayur yg lain macam dah nak basi jer
terpakse aku amik petai sebagai sumber zat besi
hahahha ;D

Anonymous said...
November 24, 2009 at 5:26 PM

hahaha...

sabar jew lew!!!

poksudaus
November 24, 2009 at 8:05 PM

sabar tapi kalau tiap2 hari asyik muke aku jer 5 henget, stress kot
hahahah ;D