Friday, November 20, 2009

kanak_kanak



kanak-kanak tidak dibenarkan naik! tapi kenape ade jugak yang naik. Dah lah naik atas, lepas tu buat hati aku gundah gulana. Memang budak zaman sekarang pelik-pelik. Aku dulu rasenyer tak macam tu, aku budak baik rasenyer...huhuh Bukannye tak suke budak-budak aka kanak-kanak tapi....entahlah, tunggu dapat anak sendiri nanti baru aku boleh paham kot. Ha! Mane ayah budak-budak ni? Anak die dah wat aku berpeluh, takkan die diam jer? Aku memang tak paham.....
Kanak-kanak suke cari pasal dengan aku....why???




6 kata orang:

poksudaus
November 20, 2009 at 10:04 PM

sape jumpe patung tu and nak belanjer aku dipersilakan ek ;D

Biasa
November 21, 2009 at 7:38 PM

erm..comelnyer.. beli kat Jusco yeh haha ^-^

poksudaus
November 21, 2009 at 9:24 PM

xbeli pon...tgk jer
nak belanjer ke???
haha :D

hans
November 22, 2009 at 5:03 PM

hahhahaha
lawak tul

poksudaus
November 22, 2009 at 5:43 PM

hans, tak mampu nak beli
huhuhu ;D

poksudaus
November 22, 2009 at 5:43 PM

hans, tak mampu nak beli
huhuhu ;D