Monday, February 22, 2010

jelesnyer aku

Hari ini, UTP meriah sedikit
sebab ade Sheikh Muzaffar datang
yang aku tak puas hati, time die datang, aku ade kerje kat ofice JPSP!
Time aku nak pergi tgk die, die dah masuk IRC. Pak Gad die ramai gile!

Yang lagi aku jeles, member aku masuk kelas sambil memegang henpon masing- masing dan menunjukkan gambar mereka bersama beliau.
Mereka cukup bangga walaupon gambar mereka hanya 20% daripada frame gambar itu....at least 20%, aku....-20%

Itu pasal aku jeles sangat....
(entry ini dipost dari dalam IRC (information resource centre))

Poksu hanya mampu melihat dari jauh :-(

p/s macam mane kalu poksu yang jadi astronut(typo), mesti orang susah nak cari dalam crowd, sebab tak cukup tinggi, sheik muzaffar tu takpelah, standard model, dah memang model pon~

3 kata orang:

poksudaus
February 22, 2010 at 4:00 PM

jeles tak habis lg nih!!!!!

[loveyourlife]
February 24, 2010 at 7:41 PM
This comment has been removed by the author.
poksudaus
March 9, 2010 at 1:33 AM

tiqah2