Sunday, February 14, 2010

selamat jalan....


selamat jakan buar kawan kawan yang dah nak fly kenegeri orang, semoga selamat perjalanan pergi dan balik, didoakan semoga dipermudahkan urusan disana, dijauhkan dari segala bahaya dan kesusahan, aku kat sini sentiasa mendoakan kesejahteraan kawan-kawan kat sane, tak kisah jepun ker australia ker, new zealand ker, new york ker, same aje.

jangan lupa aku

dok kat msia mmg sibuk so aku maybe tak lupe korang....
sori aku dok kat pedalaman sekarang, jauh dari airport inikan pulak KLIA, tak dapat nak hantar. kalu aku hantar pon nt aku wat drama 2 litre of tear pulak kat sane, bukan leh caye sangat aku nih.

kalau aku tak call say good bye pon, sori aku takut aku nangis nanti, for sure punyer....
you are my everything, friends
aku doakan korang dikurniakan kawan yang bila melihat wajahnya akan teringat Allah....

special for
hidayah mohamad
selamat jalan dayah. jepon kan nanti ko leh kutip ape2 kat jepun untuk aku. kalau pergi korea, kimsalam kat DBSK, Shinee dll ok
ko dah janji kan
ko lah antarenyer yang layan call aku, cite2 ngan aku
tq dayah
tq for being there time aku sdey
hav fun mase kite kuar dulu
selagi lagu ko yang ko bagi kat aku tuh ok, aku sentiase igt ko
jgn risau
kalau ade ape kat jepon tuh, panggil ultraman, die kawan aku
:D
aku dah pesan kat die sroh jage ko.....
mase aku hantar ko balik ngan nazi dulu, aku nangis doe dalam kete...malu lak
heeeee


selamat jalan....



2 kata orang:

hans
February 14, 2010 at 6:10 PM

jgn lupa aku juga yer rakan2

poksudaus
February 14, 2010 at 6:55 PM

baiklah
selamat menunggu naga...
tapi naga lupa bawak kad matrik, so xleh masuk utp
hahhahah
:D