Monday, May 10, 2010

Orang lain dah cutilah weyh~


Ha! memanglah utp nih lain sikit, kawan lain sume dah cuti, wat status "sudah dirumah" memang sakit hati. Kite baru nak exam
hahahah
cuak kowt.........

**************************

Pagi tadi presentation Java. Tak lena tidor aku dibuatnyer
MR Tariq punye aura mmg melemahkan tenaga zahir dan batin
Dapat plak tajuk yang sengsara, nasib baik ade senior yang baik hati bg 'reference' kat aku
hahahah
semoga Allah merahmati kalian
Kesian gak tgk member2 aku tadi yang kene hambur gak ar sebab program tak run macam yang die nak, connection ODBC failed pon ade, macam2
Nasib baik aku tak
Alhamdulillah ar semua ok walaupon muke aku memang dah ketat sejak aku bangun tidur lg
Adelah sebabnyer....jeng jeng

Semua kehendak die aku penuhi
hahahah
puas hati MR???
hope sooo~

2pm take my breath away~ help me ^_^
Sume salam Mon sebab bg aku link radie korea, kan dah meroyan depan laptop sorang
Saranghe ^_^




5 kata orang:

penaberkala
May 12, 2010 at 1:18 AM

xpe paksu, utp ni lain sikit
good luck exam
all the best!

[loveyourlife]
May 12, 2010 at 11:16 AM

takpela pok..
special sket cti laen2 tau:)

hans
May 13, 2010 at 10:27 PM

hahahha
dah cuti la kitoarnag
ejekekek

poksudaus
May 13, 2010 at 11:49 PM

nuar>> tqtq
^_^
goodluck jugak
k

tiqah>>> special-lah sgt
doakan aku
^_^

poksudaus
May 13, 2010 at 11:49 PM

hans>>
xaci
tunggu poksu!!!
^_^