Thursday, March 10, 2011

Bongek~



Aku ade seorang kawan
kami kenal tak lame, 8 bulan sahaje
tapi kenangan rase macam 8 tahun
Orang panggil die Bongek time form 1 dulu
Die member kat SMJP, sebelom aku pindah Smap
Time form 1 die suke gile Linkin Park
Entah aku pon tak tau kenape hahaha
Aku pon layanlah jugak

Selalulah gosip2 sesame hahaha
Seronok!
Lepas aku pindah, die antare yang still kontek update2 nih
Kagum aku
Ingat lagi die kat aku kan
(^_^)
Die dulu gangster kelas kau, takde sape berani kacau aku
hahhaha~
Susah nak dipisahkan, cbe tgk gambar.. hukhuk


Die top student STPM
Sekarang kat UPSI, katenye cite2 nak jadi pengetua sekolah kluster
Tahniah

Faiza Nur, nanti ade mase aku melawat ko kat UPSI ek
ko pon kalau datang UTP jeritlah namaku
pasti ku akan datang kepadamu
wah2~

4 kata orang:

[loveyourlife]
March 11, 2011 at 9:59 AM

pok, muke kau dari dulu sampai sekarang sama je kan :))

poksudaus
March 11, 2011 at 12:35 PM

tiqah, hahaha yelah, hensem dari dulu lagi kan

ko prasan tak Asma kat tepi tu? member law ko kan?
haha

:)

cikmemy
March 13, 2011 at 6:03 PM

comelnye ko dulu.comelnye sampai rase macam nak tampar2..huhu

poksudaus
March 20, 2011 at 12:07 PM

janganlah tampar aku!!!
hahaha