Monday, August 1, 2011

Adik2 jangan main mercun!


Hari ini 1st day of Ramadan
1st day at new department
1st day guna periuk belanga baru

hahahha :)
selepas berbuka lauk sardin special yang ku masak sendiri, kenyang sangat!
tertidur tapi
PUMPAM DUNDAM LALALA LETOP LETOP

Budak2 nih sunat pon belom dah buat aku naik angin malam2 bulan pose nih
Setan dah takde tapi aku tetibe rase mcam nak transform jadi setan
Aku nak jer beli mercun bom, kalau aku dengar lagi malam esok PUMPAM DUNDAM LALALA LETOP LETOP, memang siap aku target kat anu korang biar korang beraye takde anu tahun nih. Takyah pakai baju melayu, pakai baju kurung!!!!

PSIKO main mercun! Kalau nak main pon belilah mercu bawang TUP TAP jer bunyi die. KAn harmoni aje :)
Harge pon murah :) Jimat

Pesanan ikhlas dari poksu (^_^)V

0 kata orang: